Droga Na Szczyt

Zdrowy Styl Życia

Dieta 1000 kalorii

 

 

 

 

 

Dieta Kopenhaska

Śniadanie: 8.00 – 9.00
Obiad: 12.00 – 14.00
Kolacja: 17.00 – 18.00

Pij minimum 2 litry wody dziennie!
Trzymaj się ściśle jadłospisu – żadnych odstępstw!
Dieta trwa dokładnie 13 dni – ani dnia krócej, ani dnia dłużej!
Dzień 1

Śniadanie: 1 kubek czarnej kawy, 1 kostka cukru
Obiad: 2 jajka na twardo, pół paczki (szklanka) gotowanego szpinaku lub brokułów, 1 pomidor.
Kolacja: 1 duzy befsztyk wołowy (200 g), 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny

Dzień 2

Śniadanie: 1 kubek czarnej kawy, 1 kostka cukru
Obiad: 1 duzy befsztyk wołowy (200 g), 1/3 główki sałaty (lub 5 liści) z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny, 1 surowy owoc (jabłko, ananas lub grejpfrut)
Kolacja: 1 gruby (100 g) plaster (albo 5 chudszych) szynki (np. drobiowej), 2/3 szklanki (słownie: dwie trzecie, a więc niecała jedna szklanka!) jogurtu naturalnego

Dzień 3

Śniadanie: 1 kubek kawy, 1 kostka cukru, 1 mała kromka pieczywa (grzanka)
Obiad: pół paczki (szklanka) gotowanego szpinaku, 1 pomidor, 1 surowy mały owoc
Kolacja: 2 jajka na twardo, 1 gruby (100 g) plaster szynki (lub 5 chudszych), 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny

Dzień 4

Śniadanie: 1 kubek kawy, 1 kostka cukru
Obiad: 1 jajko na twardo, 1 duża marchewka, małe opakowanie serka wiejskiego (twarożku naturalnego) (100-150 g)
Kolacja: pół szklanki kompotu z owoców (ugotowanego bez cukru, owoce zjadamy), 2/3 szklanki (słownie: dwie trzecie, a więc niecała jedna szklanka!) jogurtu naturalnego

Dzień 5

Śniadanie: 1 duża starta marchewka z sokiem z cytryny
Obiad: 1 duża (300 g) chuda gotowana ryba (pstrąg, dorsz lub sola) z sokiem z cytryny. Rybę można także usmażyć bez tłuszczu.
Kolacja: 1 duży befsztyk wołowy (200 g), 5 liści sałaty, pół paczki (6-8 główek) gotowanych brokułów

Dzień 6

Śniadanie: 1 kubek czarnej kawy, 1 kostka cukru, 1 mała kromka pieczywa (grzanka)
Obiad: 1 duszona pierś kurczaka bez skóry, 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny
Kolacja: 2 jajka na twardo, 1 duża starta marchewka

Dzień 7

Śniadanie: 1 kubek herbaty (najlepiej zielonej) bez cukru
Obiad: 1 pierś (150 g) kurczaka grillowana lub z piekarnika, 1 świeży owoc
Kolacja: NIC

Dzień 8 to samo co 1 dnia

Dzień 9 to samo co 2 dnia

Dzień 10 to samo co 3 dnia

Dzień 11 to samo co 4 dnia

Dzień 12 to samo co 5 dnia

Dzień 13 to samo co 6 dnia

Koniec diety.

Jak motywować się do ćwiczeń

30kg w 27dni

Jak schudnąć 20 kg w 27 dni? Czy to możliwe. Moim zdanie tak ale nic nie możemy jeść przez 27 dni :P. Zobacz jak nas oszukują firmy farmaceutyczne, firmy które produkują suplementy i sprzedawcy.

Dieta na Masę

Inwestycje Na Giełdzie Forex [Dzień 3]

 

 

Inwestycje Na Giełdzie Forex –
czyli międzynarodowa giełda walutowa. Dzienny obrót ta tym rynku sięga 2 bilionów dolarów. Jest to trzeci dzień z cyklu „cała prawda o rynku forex”

Jak osiągnąć Cel. Czyli Strategia Osiągania Celów

Jak osiągnąć Cel. Czyli Strategia Osiągania Celów. Poznasz ciekawy sposób na realizowanie celów. Dowiesz się tez dlaczego niekiedy nie udaje się nam dojść do jakiegoś celu

Strategia Forex [Dzień 2]

 

Drugi dzień handlu na rynku forex. Poznasz w tym wideo strategię handlu na walucie EUR/JPY.

Cała Prawda O Rynku Forex [Dzień 1]

 

Cała Prawda O Rynku Forex. W tym wideo zobaczysz na czym polega handel na rynku Forex. Jakie są pułapki, problemy. Poznasz strategie i zobaczysz jak wygląda praca Trader. Live room Forex w skrócie.

Jak nabrać masę mięśniową ?

Jak nabrać masę mięśniową ? To chyba jedno z najczęściej zadawanych pytań na siłowni, po za tym „jak schudnąć” .
Klucz do sukcesu jest bardzo prosty, można go opisać w 3 słowach: Wytrwałość, Trening, Dieta.
Jeśli chcemy budować masę mięśniowa musimy wytrwale to robić. Nikt nie zbudował masy w jeden czy dwa miesiące. Po za tym dobry trening i dieta…

Page 1 of 2

Powered by WordPress & Theme by Anders Norén

Jak zarobić, rozwój osobisty, dążenie do celu, jak się motywować, motywacja, zarabianie